Delegiranje poslova i obveza virtualnom asistentu
Kada je vrijeme za delegiranje poslova?
Ukoliko propuštate važne rokove, radite prekovremeno ili vikendima, pred burnoutom ste, ne možete se organizirati, čini Vam se da je dan prekratak i to-do listi nema kraja, e-mail je van kontrole, nemate slobodnog dana ili ste pak izgubili inspiraciju – vrijeme je za delegiranje!
Koraci u delegiranju
- Popisati sve zadatke
- Procijeniti vrijeme potrebno za obavljanje svakog zadatka
- Postaviti prioritete
- Delegirati zadatke koji su hitni a nisu bitni
Zadaci za delegiranje
Svi poslovi koje ne znate raditi, ne volite raditi ili nemate vremena raditi. To mogu biti razni zadaci a virtualnog asistenta birate po specijalizaciji.
Ja za Vas obavljam sljedeće zadatke:
1. ADMINISTRACIJA
- izrada dopisa, ponuda, izvještaja, računa
- izrada prezentacija u Canvi i PowerPoint-u
- poslovna korespondencija
- organizacija sastanaka, seminara, poslovnih putovanja
- obrada i unos podataka
- pomoć u nabavi best buy
- ažuriranje WordPress stranice
- automatizacije poslovnih procesa
2. MARKETING
- Izrada vizuala u Canvi
- Google i Facebook Ads
- Istraživanje tržišta
- Izrada WordPress stranice
- E-mail marketing
3. OSOBNA ASISTENCIJA
- Organizacija privatnih obaveza
- Pomoć u best buy nabavci
- Organizacija proslava
- Naručivanje na preglede
Uštede s virtualnim asistentom
- VRIJEME (za kupljeno vrijeme radite posao koji volite)
- NOVAC (ako je Vaša satnica veća od satnice VA nećeš svoje vrijeme trošiti na manje plaćeni posao)
Ja sam virtualni asistent Ivana Dedić i nudim administrativne, marketinške i usluge osobnog asistenta.
Ako želite surađivati sa mnom ili imate još nejasnoća i pitanja u vezi suradnje javite za besplatne konzultacije https://calendly.com/ivana-va/besplatne-konzultacije ili putem kontakt obrasca.